Domeinnamen

Een domein begint met erkenning, de uitstraling die u heeft en de wijze waarop potentiŽle klanten u kunnen bereiken.

lees meer...

Campagne websites

Bent u als organisatie op zoek naar een website? Wilt u makkelijk op een hoge positie in Google en andere zoekmachines staan?

lees meer...

Online marketing

Wilt u net dat extra zetje voor uw website? Wij helpen u uw website online te promoten met ons online marketing pakket!

lees meer...

Het belang van een goede website en domeinnaam op het internet

U wilt uw domeinnaam verhuren of verkopen of bent u op zoek naar een aantrekkelijke domeinnaam die gemakkelijk te onthouden is? Bepaal door verschillende factoren snel en gemakkelijk de waarde van een domeinnaam!

Bij het bepalen van de domein waarde spelen er verschillende factoren mee die van invloed kunnen zijn voor de  prijs die u moet betalen of moet vragen. Waar het voorheen nog de regel was 'wat de gek ervoor geeft' zijn deze dagen de mensen meer bewust van een goede domeinnaam.

Een goede domeinnaam gerelateerd aan de branche waarin u zich begeeft, zorgt voor de publiciteit en bereikbaarheid van uw bedrijf. De gemiddelde Nederlander spendeert gemiddeld 14,5 uur op het internet. Dit maakt het erg interessant voor een bedrijf, bereikbaar te zijn op het internet. Waar mensen vroeger nog op zoek waren naar een bedrijf in de gouden gids of in het telefoonboek, wordt het tegenwoordig snel en gemakkelijk opgezocht op het internet. Waar de meeste mensen, zoekmachines gebruik om het internet af te zoeken, is het dus wel deugdelijk een 'goed' geoptimaliseerde website te hebben. Sinds 90 % van de zoekopdrachten gedaan wordt op de bekende zoekmachine genaamd 'Google' is het op voorhand duidelijk, u te concentreren op de zoekresultaten van deze zoekmachine.

Domeinnaam en website scenario.

H.van der Sloots komt na een storm erachter, dat hij een lekkage heeft in zijn garage. Sinds H. van der Sloots twee linkerhanden heeft en niet de vaardigheden heeft zijn dak te repareren. Gaat dhr. Sloots op zoek naar een  dakdekker. Hij ziet de gouden gids liggen, met ernaast zijn laptop. Hij heeft 'geen tijd/zin' om de gouden gids door te zoeken naar een dakdekker waarvan hij niet weet of het een betrouwbaar, gerenommeerd  dakdekkersbedrijf is. Vandaar dat dhr. Van der Sloots zijn laptop pakt en op 'google' de zoekopdracht 'dakdekkersbedrijf'. Duizenden resultaten, wijzend naar allerlei websites omtrent dakdekkersbedrijven. Dhr. Van der Sloot klinkt een aantal websites aan, maar ziet dat de meeste bedrijven bij hem in de buurt zijn. Dhr. Van der Sloot verandert zijn zoekopdracht naar  'Dakdekkersbedrijf Weert' en ziet allerlei relevante zoekopdrachten met dakdekkersbedrijven. Hij vindt al gauw een dakdekkersbedrijf, geschikt voor het maken van zijn dak. Sinds hij op internet meerdere reviews ziet, geschreven door klanten van het bedrijf. Weet H. van der Sloots dat hij het juiste dakdekkersbedrijf heeft gevonden.


Misschien kom het bovenstaande verhaal u bekend voor en dit doet de rest van de wereld ook. Binnen de komende jaren verwacht men dat gidsen waaronder de gouden gids en telefoongids van de aardbodem verdwijnen en dat alles te vinden is via het internet. Is uw bedrijf of organisatie nog niet te vinden op het internet? Dan zou het zo kunnen zijn, dat u potentiële klanten mist! Heeft u nog geen website? Dan mist u een essentieel hulpmiddel wat u kan helpen bij het werven van klanten!
Neem vrijblijvend contact op met Mr.domein en laat u informeren over de mogelijkheden voor een goed geoptimaliseerde website met een professioneel ontworpen design en een rijke geschiedenis aan o.a. backlinks.